Ovo je moj blog....jeeeeeeeee
pisati ću svašta, a na vama je da malo pročitate :)
biti će tu svega ...dosta toga vezano za prirodne preparate za njegu ali za zdravlje, recepata i naravno dobrih ideja,
a na vama je da budete tu.
Večina toga što ću podjeliti ovdje je probrano s nekih saitova ili literature i naravno isprobano :)
U nedoumici ste što napraviti za neku prigodu...malo pročačkajte i možda ćete baš ovdje naći ono što tražite.
Zapravo sigurna sam da će te ovdje naći ono što tražite :)

eeee .... yes, all the other dear visitors from Germany, France, USA, etc. ;) please use the translator




četvrtak, 21. ožujka 2013.

Osobni osvrt ...


Vi zaslužujete da budete upoznati da u samoj Vašoj blizini postoji rješenje za Vaše probleme s sijedom kosom. 


Koliko Vas dok ovo čita susreće se s problemom izbijanja sijedih?

Koliko Vas ima da ste jednostavno prihvatili zdravo za gotovo pod izlikom, ja sam sijed genetski  i ne poduzimate ništa . Čak Vam je to i šarmantno :)

Koliko Vas ima da prikrivate sijedu kosu s farbama dostupnim na tržištu.

Koliko Vas ima da je svog sugovornika ukoliko isti nije posjetio frizera ili se sam pofarbao jer po izrastu mu se bijele sijede vide jednostavno ga ignorirao ili još gore upozorio ga na to.

Hodajući gradom promatram ljude i njihovo ponašanje. I znate što sam primjetila ..

Primjetila sam da osobe koje imaju problema s sijedom kosom odudaraju od onih koji su friško pofarbani ili od onih koji nemaju problema s tim problemom.  Naravno ima i onih koji to nose dostojanstveno i s puno šarma, ali ipak radi o se o manjini.

Ne odudaraju oni zbog toga što su sijedi, odudaraju od ostalih zato što se na njima osjeti da nisu zadovoljni, da nisu sigurni. Zar taj problem može toliko utjecati na ponašanje čovjeka... vjerujte da može. 

Niste o tome nikad razmišljali na taj način? Razmislite. Kako se osječate nakon posjeta frizeru, zadovoljno,  zar ne?

Znači mala promjena učinila Vas je sretnim bičem. No ne zaboravite ta mala promjena Vas je koštala i koštati će Vas opet za dva ili tri tjedna istu količinu novac i ne samo to ta mala promjena bila je kemijska bomba Vašoj kosi i vlasištu. Rezultat kontinuirane primjene kroz godine, kosa liči na ofucanu metlu,  a o ispadanju da ne govorim.

Rješenje postoji primjenom prirodnih šampona čija izrada je opisana u prethodnim člancima, primjenom losiona za obnavljanje ali i primjenom preparata Restoria Discreet za sijedu kosu  ukoliko naravno imate problema s tim.

Ja sam svoj problem riješila i zadovoljna sam , još uvijek imam razliku između novo izrasle kose koja nije sijeda kao do sada i kose koja je farbana. Možda bi bilo najbolje da ju ošišam na 5 cm i to bi bilo fenomenalno, no i ovako sam zadovoljna,  ponosno idem kroz grad.

Kao da sam tek izašla od frizera, a nisam :)

Nema komentara:

Objavi komentar